متن اهنگ راز محسن چاوشی

متن اهنگ راز محسن چاوشی

متن اهنگ راز محسن چاوشی

سلام به کاربران گرامی وب سایت مولیزی، در این مطلب متن اهنگ راز محسن چاوشی از آلبوم بی نام به همراه دانلود و پخش آنلاین برای شما عزیزان آورده ایم. امیدواریم از این موزیک دوست داشتنی و زیبا لذت ببرید ….

متن اهنگ راز محسن چاوشی

دانلود اهنگ راز محسن چاوشی

دانلود با کیفیت 128

دانلود با کیفیت 320

پخش آنلاین

متن اهنگ راز از محسن چاوشی

دلم تا عشق باز آمد ، در او جز غم نمیبینم

دلی بی‌ غم کجا جویم؟ که در عالم نمیبینم

دَمی با همدمی خُرم ، زِ جانم بر نمی‌ آید

دَمم با جان برآید چون ، که یک همدم نمیبینم

مرا رازیست اندر دل ، به خونِ دیده پرورده

ولیکن با که گویم رازِ ؛ چون مَحرم نمیبینم

قناعت میکنم با درد ، چون درمان نمییابم

تحمل می‌کنم با زخم چون مرهم نمیبینم

 

*سپاس از شما همراهان عزیز و همیشگی سایت مولیزی که تا پایان این مطلب با ما همراه بودید. امیدواریم از این اهنگ زیبا لذت ببرید.*

 

محسن چاوشی

محسن چاوشی حسینی (زادهٔ ۸ مرداد ۱۳۵۸ خرمشهر) خواننده، تهیه‌کننده موسیقی، آهنگساز، ترانه‌ سرا و تنظیم‌ کننده سبک پاپ و راک اهل ایران است.

محسن چاوشی ۴۰ سال سن دارد و در تهران زندگی می‌کند. وی هم‌اکنون در ایران فعالیت‌های موسیقی خود را ادامه می‌دهد و از مطرح‌ترین خوانندگان و آهنگسازان ایرانی است.

محسن چاوشی پس از دریافت فوق دیپلم حسابداری و اتمام دوره سربازی، فعالیت حرفه‌ای خود را در زمینهٔ موسیقی در سال ۱۳۸۲ با آلبوم نفرین آغاز کرد و پس از اخذ مجوز در سال ۱۳۸۷ آلبوم یه شاخه نیلوفر را منتشر کرد. از وی تاکنون بیش از ۲۰۰ قطعه موسیقی شنیده شده‌است، که شامل ۱۱ آلبوم و نیز چندین تک‌آهنگ است.

بیشتر بخوان بیشتر بدان  با مدعی مگویید اسرار عشق و مستی

وی خواننده و آهنگساز ترانه‌های فیلم سینمایی سنتوری ساختهٔ داریوش مهرجویی بود. چاوشی همچنین یک قطعه برای تیتراژ پایانی فیلم سینمایی لامپ ۱۰۰ به کارگردانی سعید آقاخانی خواند.

محسن چاوشی خواننده ترانه‌های سریال شبکه خانگی شهرزاد ساختهٔ حسن فتحی می‌باشد که نقش با سزایی در محبوبیت تک‌آهنگ کجایی او داشت.

 

منبع: ویکیپدیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *