من ندانستم چاوشی

من ندانستم چاوشی

من ندانستم چاوشی

سلام و درود به کاربران گرامی وب سایت مولیزی، در این مطلب به معرفی آهنگ من ندانستم چاوشی می پردازیم، در ادامه دانلود آهنگ، پخش آنلاین و متن آهنگ من ندانستم از محسن چاوشی برای شما عزیزان آورده ایم. امید است که این مطلب مورد توجه شما همراهان همیشگی واقع شود. از اینکه با پیشنهادات و انتقادات سازنده خود ما را در بهبود و پیشرفت هرچه بیشتر مولیزی یاری می نمائید،سپاسگزاریم.

من ندانستم چاوشی

آهنگ من ندانستم از محسن چاوشی نهمین ترانه آلبوم جدید او به نام بی نام است.
من ندانستم از غزلیات سعدی می‌باشد. شعری عاشقانه که با آهنگسازی به سبک راک محسن چاوشی تلفیق شده و تنظیم فوق‌العاده او برای این ترانه فضای بسیار انرژیک جالبی به این آهنگ داده است.  امیدواریم از شنیدن این ترانه زیبا لذت ببرید.

دانلود آهنگ من ندانستم چاوشی

دانلود با کیفیت 128

دانلود با کیفیت 320

پخش آنلاین آهنگ من ندانستم چاوشی

من ندانستم چاوشی متن

من ندانستم از اول که تو بی مهر و وفایی

عهد نابستن از آن به که ببندی و نپایی

♪♪♪

دوستان عیب کنندم که چرا دل به تو دادم

باید اول به تو گفتن که چنین خوب چرایی

♪♪♪

روز صحرا و سماعست و لب جوی و تماشا

در همه شهر دلی نیست که دیگر بربایی

گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم

چه بگویم که غم از دل برود چون تو بیایی

ای که گفتی مرو اندر پی خوبان زمانه

ما کجاییم در این بحر تفکر تو کجایی

بیشتر بخوان بیشتر بدان  دانلود آهنگ جدید هژیر مهرافروز به نام از دل سلامت میکنم

شمع را باید از این خانه به دربردن و کشتن

تا به همسایه نگوید که تو در خانه مایی

♪♪♪

دوستان عیب کنندم که چرا دل به تو دادم

باید اول به تو گفتن که چنین خوب چرایی

♪♪♪

عشق و درویشی و انگشت‌نمایی و ملامت

همه سهل است تحمل نکنم بار جدای

ز کمال ناتوانی به لب آمده‌ست جانم

به طبیب من که گوید که چه زار و ناتوانم

به گمان این فکندم تن ناتوان به کویت

که سگ تو بر سر آید به امید استخوانم

محسن چاوشی

محسن چاوشی حسینی (زادهٔ ۸ مرداد ۱۳۵۸ خرمشهرخواننده، تهیه‌کننده موسیقی، آهنگساز، ترانه‌سرا و تنظیم‌کننده سبک پاپ و راک اهل ایران است.

محسن چاوشی ۴۰ سال سن دارد و در تهران زندگی می‌کند. وی هم‌اکنون در ایران فعالیت‌های موسیقی خود را ادامه می‌دهد و از مطرح‌ترین خوانندگان و آهنگسازان ایرانی است.

فعالیت حرفه‌ای

محسن چاوشی پس از دریافت فوق دیپلم حسابداری و اتمام دوره سربازی، فعالیت حرفه‌ای خود را در زمینهٔ موسیقی در سال ۱۳۸۲ با آلبوم نفرین آغاز کرد و پس از اخذ مجوز در سال ۱۳۸۷ آلبوم یه شاخه نیلوفر را منتشر کرد. از وی تاکنون بیش از ۲۰۰ قطعه موسیقی شنیده شده‌است، که شامل ۱۱ آلبوم و نیز چندین تک‌آهنگ است.

وی خواننده و آهنگساز ترانه‌های فیلم سینمایی سنتوری ساختهٔ داریوش مهرجویی بود. چاوشی همچنین یک قطعه برای تیتراژ پایانی فیلم سینمایی لامپ ۱۰۰ به کارگردانی سعید آقاخانی خواند.

محسن چاوشی خواننده ترانه‌های سریال شبکه خانگی شهرزاد ساختهٔ حسن فتحی می‌باشد که نقش با سزایی در محبوبیت تک‌آهنگ کجایی او داشت.

بیشتر بخوان بیشتر بدان  ای باغبان ای باغبان آمد خزان آمد خزان

محسن چاوشی دربارهٔ نحوهٔ ضبط صدایش برای آهنگ‌های فیلم سنتوری می‌گوید: «چاره‌ای جز این نداشتم که در خانه و در یکی از اتاق‌هایمان کار ضبط را انجام بدهم. به کمک مادرم یک پتو را با میخ به جلوی پنجره زدیم و دیوارها را هم با پتو پوشانیدم تا صدا نپیچد. مادرم از اتاق بیرون رفت و با یک پتو از بیرون، در اتاق را پوشاند. خودم هم از این طرف در، یک پتو آویزان کردم تا بتوانم در نهایت فضایی را در اختیار داشته باشم که در آن بشود وکال گرفت. بعد از همه این ماجراها، پتو را کشیدم روی سرم و در همان شرایط خواندم و همه وکال را ضبط کردم. از زیر پتو که بیرون آمدم، «علی سنتوری» به دنیا آمده بود. همان نسخه هم نهایی شد و پخش شد».
منبع: ویکیپدیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *