جملات تشکر آمیز از استاد

جملات تشکر آمیز از استاد

جملات تشکر آمیز از استاد

سلام به مولیزی های عزیز، در ادامه گلچینی زیبا و بی نظیر از انواع متن های ادبی و رسمی در رابطه با جملات تشکر آمیز از استاد برای شما دوستان آورده ایم. امیدواریم این مطلب مورد توجه شما دوستان واقع شود.

جملات تشکر آمیز از استاد

جملات تشکر آمیز از استاد

در ادامه گلچینی ازمتن های ادبی و رسمی برای تشکر از استاد و معلم را آماده کرده ایم. این جملات زیبا را می توانید برای استاد گرانقدر خود بفرستید و از زحمات و محبت های ایشان قدردانی کنید.

جملات تشکر آمیز رسمی از استاد

استاد و معلم چراغ راه خیلی از دانش آموزان و دانشجویان است و نقش مهمی در رسیدن به مسیر موفقیت دارد. در این بخش انواع متن زیبا را آماده کرده ایم که امیدواریم مورد پسند شما قرار بگیرند.

متن زیبا برای تشکر از استاد

جناب آقای/ سرکار خانم … استاد خوبم:
شما روشنایی بخش تاریکی جان هستید و ظلمت اندیشه را نور می‌بخشید. چگونه سپاس گویم مهربانی و لطف شما را که سرشار از عشق و یقین است. چگونه سپاس گویم تأثیر علم‌آموزی شما را که چراغ روشن هدایت را بر کلبهٔ محقر وجودم فروزان ساخته است.
آری در مقابل این همه عظمت و شکوه، نه توان سپاس است و نه کلام وصف.

راز و رمز پویای علم و کشف معانی بدیع و تجلی جلوه‌های شهودی معرفت کیمیایی است که آسمان علم به برکت سیما و سیرهٔ نورانی نبی مکرم صلی الله علیه و آله و سلم، انسان دربند خاک را به معراج حضور می‌خواند؛

و چه خرم علمی که از چشمهٔ معارف سیراب شود و چه زیبا دانشی که قبای پرنیانش به عطر و بوی گلستان محمدی معطر شود و چه معماری باشکوهی باشد بنایی که سنگ هویت و فرهنگ آن ریشه در مدینه‌ النبی بیابد؛ و امروز کاخ آباد علم به سروش معنوی و مفهوم پیام او بیش از پیش محتاج راهنمایانی است که علاوه بر حفظ آبادانی آن در راه اعتلای آن به فرزندان خویش محبت نمایند.

بیشتر بخوان بیشتر بدان  عکس برای استوری برف

جملات تشکر آمیز از استاد

جملات تشکر آمیز از استاد دانشگاه

و با تقدیر و تشکر شایسته از استاد فرهیخته و فرزانه سرکار خانم دکتر………………. که با نکته‌های دلاویز و گفته‌های بلند، صحیفه‌های سخن را  علم پرور نمود و همواره راهنما و راه گشای نگارنده در اتمام و اکمال پایان نامه بوده است.

معلما مقامت ز عرش برتر باد    همیشه توسن اندیشه‌ات مظفر باد

****

شکر شایان نثار ایزد منان که توفیق را رفیق راهم ساخت تا این پایان نامه را به پایان برسانم. از استاد فاضل و اندیشمند جناب آقای مهندس …. به عنوان استاد راهنما که همواره نگارنده را مورد لطف و محبت خود قرار داه اند، کمال تشکر را دارم.

****

استاد گرامی جناب…..

با سلام

دلسوزی، تلاش و کوشش حضرتعالی در تعلیم و تربیت و انتقال معلومات و تجربیات ارزشمند در کنار برقراری رابطه صمیمی و دوستانه با دانشجویان و ایجاد فضائی دلنشین برای کسب علم و  دانش و درک شرایط دانشجویان حقیقتاً قابل ستایش است. اینجانب بر خود وظیفه میدانم در کسوت شاگردی از زحمات و خدمات ارزشمند شما استاد گرانقدر تقدیر و تشکر نمایم.

از خداوند متعال برایتان سلامتی، موفقیت و همواره یاد دادن را مسئلت دارم.

****

جملات ناب و زیبا برای قدردانی از استاد

به مصداق «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» بسی شایسته است از استاد فرهیخته و فرزانه جناب آقای / سرکار خانم …
که با کرامتی، چون خورشید، سرزمین دل را روشنی بخشیدند و گلشن سرای علم و دانش را با راهنمایی‌های کارساز و سازنده بارور ساختند تقدیر و تشکر نمایم.

متن سپاسگزاری برای قدردانی از استاد

جناب آقای/ سرکار خانم … استاد خوبم:
شما روشنایی بخش تاریکی جان هستید و ظلمت اندیشه را نور می‌بخشید. چگونه سپاس گویم مهربانی و لطف شما را که سرشار از عشق و یقین است. چگونه سپاس گویم تأثیر علم‌آموزی شما را که چراغ روشن هدایت را بر کلبهٔ محقر وجودم فروزان ساخته است.
آری در مقابل این همه عظمت و شکوه، نه توان سپاس است و نه کلام وصف.

بیشتر بخوان بیشتر بدان  جملات انگیزشی کوتاه برای موفقیت

راز و رمز پویای علم و کشف معانی بدیع و تجلی جلوه‌های شهودی معرفت کیمیایی است که آسمان علم به برکت سیما و سیرهٔ نورانی نبی مکرم صلی الله علیه و آله و سلم، انسان دربند خاک را به معراج حضور می‌خواند؛ و چه خرم علمی که از چشمهٔ معارف سیراب شود و چه زیبا دانشی که قبای پرنیانش به عطر و بوی گلستان محمدی معطر شود و چه معماری باشکوهی باشد بنایی که سنگ هویت و فرهنگ آن ریشه در مدینه‌ النبی بیابد؛ و امروز کاخ آباد علم به سروش معنوی و مفهوم پیام او بیش از پیش محتاج راهنمایانی است که علاوه بر حفظ آبادانی آن در راه اعتلای آن به فرزندان خویش محبت نمایند.

متن تقدیر و تشکر از استاد با جملات گهربار

استاد فرهیخته و فرزانه
همه پیشرفت‌های معنوی و مادی بشر ریشه در تربیت افراد دارد که از منبع زلال ایمان، معرفت، تعهد و ایثار معلم سیراب می‌شوند.
از این منظر کشور وامدار همه استادانی است که به حق چراغ هدایت بشریت رابه تأسی از پیامبر اعظم «ص» روشن و فروزان نگاه داشته‌اند.
از حضرت علیم آرزو دارم همواره در کسوت شریف استادی با کلام نافذ و عزم راسخ و با تولید علم و دانش و پژوهش جهت آینده‌ سازان این مرز و بوم با سرافرازی برای نیل به زندگی سعادتمندانه‌ی دنیوی و رستگاری اخروی کوشا و پویا باشید.

متن تشکر از معلم

جملات تشکر آمیز از استاد

معلم عزیزم، با سلامی گرم و آرزوی توفیق الهی.
‌نمی‌دانم با چه زبانی از زحمات بی دریغ و تلاش‌های شبانه‌روزی شما عزیزان تشکر و قدردانی کنم.
فقط می‌توانم شما را دعا کنم و از خداوند متعال طلب سلامتی و شادابی و طول عمر با عزت و عظمت برای شما و خانواده محترمتان داشته باشم و برای آن‌هایی که
از دنیا رفته اند طلب رحمت و مغفرت نمایم.
معلمی شغل نیست بلکه عشق است.
روز معلم بر شما مبارک باد.

بیشتر بخوان بیشتر بدان  جملات زیبا درباره سکوت

****

ای معلم آزاده که آزادی و آزادگی را به ما آموختی
و به ما یاد دادی که چگونه با سلاح برنده ایمان خود را از زنجیرهاي‌ اسارت و بردگی این دنیای دنی برهانیم،
درود ابدی ما نثار گام‌هايی استوارت باد ای معلم عزیز؛
ممنون که باعث شدی آفریدگار حقیقی خودمان را بشناسیم و به دستورات او عمل کنیم
و با کارهایی خداپسندانه خودمان به جای نارضایتی او سایه لطف ومهربانی‌اش را بر سرمان احساس کنیم.
بهشت جاویدان جایگاه ابدیت باد ای معلم عزیز.

جملات تشکر آمیز از استاد

روز معلم

در سطح بین‌المللی، به پیشنهاد یونسکو روز ۵ اکتبر (۱۳ مهر) هر سال به عنوان روز جهانی معلم نامگذاری شده‌است. با این حال در بسیاری از کشورها از جمله ایران در روز متفاوتی جشن گرفته می‌شود.

*امیدواریم این مطلب مورد توجه شما دوستداران مولیزی واقع شود*

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *