صاف کردن مو

صاف کردن مو

صاف کردن مو

سلام به همراهان سایت مولیزی .امروزمیخواهیم چند روش طبیعی صاف کردن  مو را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم.همراه ما باشید.

خب، طبیعی است که گاهی دوست داشته باشید، موهایتان صاف باشد. اما، صاف کرن موهای فر آسان نیست و موهایتان بدون استفاده از مواد شیمیایی قوی یا براشینگ، به سختی صاف می‌شوند. مسئله این است که بیشتر این راه‌ها موقتی هستند و از عوارض صاف کردن مو و آسیب‌های طولانی مدتی که برای موهایتان ایجاد می‌شود، نمی‌توان چشم پوشی کرد.

راهکار ایمن برای صاف کردن مو با مواد طبیعی

۱- تخم مرغ و روغن زیتون

تخم مرغ سرشار از پروتئین است، موهای شما را نرم و آن‌ها را تغذیه می‌کند. روغن زیتون نیز نرم کننده‌ی بسیار خوبی برای موی شماست. مخلوط این مواد به شما مویی نرم و بدون وز می‌دهد.

برای این درمان تمام چیزی که لازم دارید، دو عدد تخم مرغ و یک قاشق غذاخوری روغن زیتون است. ابتدا، باید این مواد را کاملاً با یکدیگر مخلوط کنید. سپس، آن را روی کف سر خود قرار دهید. بعد از یک ساعت موهای خود را بشویید.

۲- شیر، عسل و توت فرنگی

شیر ،به تنهایی، صاف کننده‌ی طبیعی بسیار خوبی برای موست. پروتئین فراوان موجود در شیر، موهای شما را نرم و مستحکم می‌کند. اگر آن را با عسل مخلوط کنید بهتر است؛ زیرا عسل نوعی نرم کننده است که کمک می‌کند رطوبت موی شما حفظ شود. بنابراین، دیگر موهایتان وز نخواهند شد. همچنین، مخلوط شیر و عسل موهای شما را نرم و براق می‌کند.

بیشتر بخوان بیشتر بدان  غوث گیلانی

برای این درمان باید شیر را با دو قاشق غذا خوری عسل مخلوط کنید. سپس توت فرنگی تازه خرد شده را به آن بیفزایید. مخلوط را به موهای خو بمالید و سر خود را با حوله بپوشانید. پس از ۲ تا ۳ ساعت موهای خود را بشویید.

راز موی صاف ژاپنی ها:

آنها موهای خود را بیش از دو بار در هفته شستشو نمی دهند و به جای استفاده از شامپوهای تجاری، آنها از پودر جلبک دریایی که با آب مخلوط می شوند، استفاده می کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *