طالع بینی مهرماه 98

طالع بینی مهرماه 98

طالع بینی مهرماه 98

سلام دوستان امروزمیخواهیم طالع بینی مهرماه 98 را برای شما به اشتراک بگذاریم.ممنونم که همراه سایت مولیزی هستید.

از کینه دست بردارید و بی خیال کدورت شوید. خنده را مانند گلی بر لب هایتان بنشانید که دوستی و نیکویی همانند پلی است به دل دیگران.

به آینه بنگرید و دلتان را همانند آن، صاف و بی غش کنید. بعد می بینید که آینه به شما لبخند رضایت می زند. زندگی فراز و نشیب های زیادی دارد، به خود بیایید.

گذشته را فراموش کنید و به آینده ای درخشان بنگرید، چون زندگی زیباست.

درمعامله مسکن همه موارد را در نظر بگیرید. او روزی از شما کمکی خواست، اما شما کاری نکردید، خب، حالا وقتش است که جبران کنید، مگر چه اشکالی دارد… او همچنان چشم به راه شماست.

زمان، غنی ترین گنجینه هاست پس مراقب باشید زمان را از شما نگیرند یا آن را از دست ندهید.

با صداقت به زندگی تان گرما ببخشید و سعی کنید اشتباهات گذشته را تکرار نکنید. اگر قصد سفر دارید، بهتر است آن را به بعد از انجام اموری که به شما محول شده موکول کنید.

تلاشهایتان موفقیت آمیز بوده و فداکاری شما در کارها باعث رشد هویت تان می شود. پر از ایده های جدید برای رشد شغلی خودتان هستید. یکسری سهل انگاری هم به دلیل شتاب در مکاتبات پیش می آید. مهارتهای اجرایی در این ماه فعال هستند. تصمیم گیری های حساس باید به درستی انجام شوند. زندگی زناشویی عادی است و باید از بی حوصلگی با شریک زندگی تان جلوگیری کنید.

بیشتر بخوان بیشتر بدان  سوسک ریز از کجا می آید

طالع‌بینی (به انگلیسیDivination) پیشگویی آینده، از طریق مشاهده حرکات خورشید، ماه، سیارات و ستارگان است. علم اخترگویی یا طالع‌بینی یعنی تعبیر و تفسیر آینده با توجه به وضعیت ستارگان، و علم اخترشناسی یعنی پژوهش علمی ستارگان و علم کائنات، نخست از سده هفدهم میلادی از یکدیگر جدا شدند. امروز طالع بینی یا ستاره خوانی مورد تأیید مجامع علمی نیست، و بسیاری از مردم آن را خرافات و موهوم پرستی می‌دانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *